CT Abonnement I Innhold
Fordeler ved å bli abonnent
"For alle som jobber med kundeservice, enten via egne kundesentre, kontaktsentre, kundetorg m.m., så byr morgendagen på nye utfordringer. Det gjelder å holde seg oppdatert.
Ved å tegne et abonnement hos CustomerTrends vil du ha en partner og medspiller i arbeidet med å holde deg oppdatert og aktuell på områder som er viktig for kundeservice din virksomhet. Vi er både glade og stolte av å lansere vår abonnementsløsning med et omfattende innhold.
Vår abonnementsmodell er utviklet etter ønsker og innspill vi har mottatt fra mange ledere og nøkkelpersoner i kundeservice. Vi har laget et innhold som er etterspurt.
For en fast sum per måned skal vi sørge for at du får godt og relevant påfyll som du vil ha stor nytte og glede av i ditt arbeidet med kundeservice!"
Bjarte Lyssand,
Partner i CustomerTrends
Dette får du av innhold:
(verdi ca. 25 000,-)
- 6 nyhetsbrev per år med aktuelt stoff.
- Podcaster med aktuelle gjester og spennende tema innen kundeservice.
- Årlig rapport – kundeservicetrender fra utlandet.
- Rapporter om aktuelt tema innen kundeservice.
- 1 nettmøte med konsultasjon/rådgivning.
- Fri tilgang til Kundeserviceavisen
- 5 stillingsannonser i Kundeserviceavisen per år.
I tillegg får abonnenter 20% rabatt på andre tjenester hos CustomerTrends!
Velg abonnement
Årlig betaling
6 000kr1 års medlemskap Kr. 6000 (pr. mnd. Kr. 500)- Podcaster
- E-bøker
- Rapporter
- Artikler
- Personlig oppfølging og samtaler
- 20% på tjenester fra CustomerTrends
Ekstra bruker
1 200kr1 års medlemskap for 1 tilleggsbruker- KUN for bedrifter som allerede har et hovedabonnement!
- OBS! Bruker må registrere seg selv med egen bruker/passord.
- Full tilgang til abonnements område.
- Kun kr. 100,- pr. mnd. (faktureres for 12 mnd. av gangen)
* Ved å registrere deg her godtar du at vi sender faktura umiddelbart til epostadresse og selskap du oppgir. ** Abonnement fornyes automatisk årlig inntil det sies opp. Alle priser eks.mva.
Podcast
Vi publiserer jevnlig podcaster med spennende gjester og lærerike tema. Her kan du lytte til og lære av de beste innen faget kundeservice.
Artikler
Fremtidsscenarier, analyser, intervjuer, aktuelle tema, utfordringer og muligheter innen kundeservice. Dette er noe av det du kan lese i vår artikkelsamling.
Nyhetsbrev
Vær først til å motta informasjonsskriv om hva vi jobber med, aktuelle saker og nyheter som omhandler kunderservice.
Meld deg på nyhetsbrev >>
eBøker
Les våre digitale bøker hvor vi går dypere og grundigere til verks innen tematikken rundt kunderservice.
Rapporter
En gang i året publiserer vi en fyldig og grundig rapport basert på blant annet intervjuer og spørreundersøkelser vedr. kundeservice i fremtiden, utvikling, utfordringer og mye annet.
CT tjenester
En hyggelig og uforpliktende prat med oss kan bli din beste investering noensinne.
Ta kontakt med for en hyggelig prat om kundeservice i din bedrift.