top of page
CT Artikler I Verdt å lese
Search


Robot som svarer e-post
E-post har alltid vært problematisk for kundeservice, fordi kanalen utfordrer kravene til effektivitet og presis kommunikasjon med...
steinarchristensen
Apr 21, 2021


Vi lanserer digital avis om kundeservice
Nyhetsbrevet til abonnenter uke 14/21.
steinarchristensen
Apr 8, 2021


Svært tilfredse kunder, år etter år
Sbanken har vært beste bank for privatkunder i EPSI målingen i en årrekke. I 2020 fikk de en score på nesten 81 poeng, mens snittet blant...
steinarchristensen
Apr 8, 2021


Voice of the Customer
I denne podcast episoden spør vi hvordan man samler inn og nyttiggjør seg informasjon om kundene. Hver dag besvarer et kundesenter mange...
steinarchristensen
Mar 24, 2021


Hvilken kundeservice vil kundene egentlig ha?
Dette er et svært så relevant og aktuelt spørsmål, som Erlend Espedal fra Kantar og Hans Olav Bakås fra Mat Norge og CustomerTrends skal...
steinarchristensen
Mar 19, 2021


Knowledge Management
I denne ukens episode har vi besøk av Martine Koehler Andersen fra Responza Knowledge. Dette er episoden for deg som vil vite mer om...
steinarchristensen
Mar 18, 2021


Nyttige nettverk
Les nyhetsbrevet her:
steinarchristensen
Mar 15, 2021


Kunden er konge!
Rune Bertelsen har over 20 års erfaringer med kundesenter ledelse. I dag er Rune adm.direktør/CEO for SpareBank 1 Kundesenter AS, som er...
steinarchristensen
Mar 12, 2021


Nyttig nettverk
Bemanningsplanlegging (WFM) er kan være vanskelig og utfordrende. Det kreves innsikt, nøyaktighet og lang erfaring for å virkelig å bli...
steinarchristensen
Mar 10, 2021


Advisory Board - gode hjelpere som vil oss vel
Vi i CustomerTrends (CT) har etablert et Advisory Board (AB) bestående av fire dyktige og engasjerte ambassadører for kundeservice...
steinarchristensen
Feb 26, 2021


Fra god til fantastisk kundetilfredshet
Ukesinformasjon 08/21. Les her.
steinarchristensen
Feb 25, 2021


Fra god til fantastisk kundetilfredshet
Utvikling og forbedring bør være en del av hverdagen for alle enheter i alle type virksomheter. Noen har derimot større fokus på dette...
steinarchristensen
Feb 24, 2021


Podcast - Digitale vs analoge henvendelser
En utfordrende problemstilling i kundeservice er hvordan man skal optimalisere mixen mellom digitale og analoge henvendelser. Det kan...
steinarchristensen
Feb 10, 2021


steinarchristensen
Feb 9, 2021


Ansatte - ansatte - ansatte
Senior rådgiver Erlend Espedal fra Kantarer – og har vært – primus motor i gjennomføringen av KSIndeks de siste årene. Han har, sammen...
steinarchristensen
Feb 9, 2021


Omsorgskultur
Kjell Nordbø og Kolumbus vant Kundeserviceprisen i klassen for persontransport i 2020. Kan har stor suksess md å bygge en omsorgskultur i...
steinarchristensen
Jan 28, 2021


Hva kjennetegner vellykkede endringsprosesser i kundeservice
Er det slik, som noen påstår, at personer som arbeider med kundeservice er mindre endringsvillige enn andre? Om de er mer opptatt av...
steinarchristensen
Jan 19, 2021


Forbedringsfokus på kundeservice i BIR
BIR AS er et av Norges største renovasjonsselskap, og er ansvarlig for avfallshåndteringen til over 365 200 innbyggere i BIRs syv...
steinarchristensen
Dec 16, 2020


Forbedringsfokus på kundeservice i BIR
Les hele artikkelen her:
steinarchristensen
Dec 16, 2020


113 - krevende samtaler om liv og død
"Har du veldig vondt et sted. Må du ringe 1-1-3. Hvis et liv kan gå tapt. Må du ringe veldig kjapt". I vår nyeste podcast episode har vi...
steinarchristensen
Dec 10, 2020
bottom of page