CT Benchmark I Mål din kundeservice
CUSTOMERTRENDS
CT BENCHMARK
Ønsker du å sammenligne din kundeservice med andres?
Vil du vite om dine åpningstider, bruk av teknologi eller annet er på nivå med det andre virksomheter tilbyr?
Vil du vite hva standarden i markedet er før du beslutter hva dere skal fokusere på i videre utvikling?
Om svaret er «ja» på disse spørsmålene så er løsningen CT Benchmark.
Møte 1:
Forventnings-avklaring
Invitasjon av deltagere
Aksept av tilbud, og innhold i undersøkelsen
Datainnsamling
Rapport og presentasjon
Hva
- CT Benchmark er en rapport basert innsamlede data fra alle deltagere i benchmark undersøkelsen.
- CT Benchmark forteller deg hvordan du presterer, i forhold til de øvrige deltagerne, på de områder undersøkelsen omfatter. Rapporten kan også utvides til å inneholde råd og anbefalinger.
Hvordan
- Arbeidet innledes med et møte for å avklare forventninger og praktiske avklaringer.
- CT vil deretter kartlegge markedet, og invitere de relevante deltagerne til undersøkelsen.
- Basert på innspill, ønsker og behov fra alle deltagerne utarbeider CT et tilbud til hver enkelt virksomhet.
- Når tilbudene er akseptert, gjennomføres datainnsamlingen og rapport utarbeides.
Hvorfor
CT Benchmark:
- Gir verdifull innsikt i markedsforholdene.
- Er et godt grunnlag for strategi diskusjoner.