CT Verdi I Verdiskaping i din virksomhet
CUSTOMERTRENDS
CT VERDI
VERDISKAPING I DIN VIRKSOMHET
Lurer du på hvordan kundeservice bidrar til verdiskapningen i din virksomhet?
Er du nysgjerrig på hva du bør gjøre for å øke denne verdiskapingen, og trenger du et konkret tall på verdiskapningen i kundeservice til strategiske diskusjoner? Vil du vite om om dere bør satse mer eller mindre på kundeservice?
Om svaret er «ja» på disse spørsmålene så er løsningen CT Verdi.
Oppstart introduksjon –
- planlegging
Arb.møte 1
- kostnader og inntekter
Datafangst 1
Arb.møte 2
- kundepleie og omdømme
Datafangst 2
Presentasjon for ledergruppen i KS
Hva
CT Verdi besvarer spørsmålene:
- Hvilken verdi (i kroner) skapes av kundeservice ?
- Hvilke innsatsfaktorer påvirker verdiskapningen?
- Hva bør vi gjøre for å øke verdiskapningen?
Hvordan
CT Verdi er en rapport basert på en to strukturerte arbeidsmøter, en analyse av relevante data og 1-3 interne undersøkelser (dersom data ikke er tilgjengelig).
Analyser og anbefalinger utarbeides av ledende kompetanse på kundeservice, og inspirert av beste praksis fra på ulike områder.
Hvorfor
CT Verdi:
- Gir en kroneverdi på bidraget fra kundeservice.
- Gjør strategidiskusjonen om kundeservice mer konkret og finansiell.
- Inspirerer og motiverer kundeserviceorganisasjonen.