top of page
Viten og innsikt om
KUNDESERVICE

Konsulenthus, analyser og rådgivning

Nytt og nyttig innen kundeservice

Bannere-Nettverk.jpg
Bannere-Barometer.jpg
Bannere-Cost-Cut.jpg
Bannere-Mentor.jpg
Bannere-Verdi.jpg
Bannere-Benchmark.jpg
Bannere-Consulting.jpg
Speaker

Rapporten"Lær av de beste!"


Hva skal til for å lykkes innen kundeservice?
 

  • Er det slik at de beste virksomhetene er de som jobber mest systematisk med tiltak for å få opp løsningsgraden i første kontaktpunkt?

  • Er kundeservicetilfredshet viktigste måleparameter?

  • Har veldrevne kontaktsentre lavere sykefravær?

  • Er det slik at de beste virksomhetene leder an innen digitalisering og er først ute med å ta i bruk chatbots?

Rapporten er laget for å hjelpe deg og din virksomhet til bedre resultater innen kundeservice.

Om oss

Dette er CustomerTrends

Uten mennesker er et selskap kun et verdiløst tomt skall.

Vi i CustomerTrends vet dette og dyrker menneskelig erfaring og kunnskap.

Steinar B Christensen

Ziel Consulting 
Servicehelten.no

  • Grey LinkedIn Icon

Bjarte Lyssand

Servicespesialistene.no

  • Grey LinkedIn Icon


Hans Olav Bakås


Operation AS

  • Grey LinkedIn Icon
CONTACT
bottom of page
Centrum Trafikkskole Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!