top of page

KSInsight #01 - Lær av de beste!

Skjermbilde 2019-12-17 14.55.17.png

KSInsight #01

Takk for din bestilling.

Bestill "Lær av de beste!" Kr. 12 000,- eks.mva

Vi ønsket å finne ut hvordan de beste kundesertvicevirksomhetene drives, hva de fokuserer på og jobber med for å levere gode kundeopplevelser. I denne rapporten har vi sett på fire områder som er sentrale i dagens drift og utvikling av kundeservicevirksomhet. "Lær av de beste!” inneholder nøkkelinnsikt fra seks ledende virksomheter innen kundeservice i Norge. Dybdeintervjuer kombinert med egen innsikt og refleksjoner belyser de aktuelle hovedtemaene og utfordrer leseren med spørsmål om egne prestasjoner. 

Lær av de beste!
Er du fremdeles usikker på om rapporten er noe for deg?

Ta gjerne kontakt med oss på
post@customertrends.no

KSInsight #01

Vi har intervjuet ledende kunseservicevirksomheter for å finne fellesnevnere for hvorfor de lykkes bedre enn andre.
For nærmere spørsmål, ta gjerne kontakt på: post@customertrends.no.
 
Hilsen fra
CustomerTrends AS
bottom of page
Centrum Trafikkskole Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!