top of page
KSInsight #01 - Lær av de beste!
KSInsight #01
Vi ønsket å finne ut hvordan de beste kundesertvicevirksomhetene drives, hva de fokuserer på og jobber med for å levere gode kundeopplevelser. I denne rapporten har vi sett på fire områder som er sentrale i dagens drift og utvikling av kundeservicevirksomhet. "Lær av de beste!” inneholder nøkkelinnsikt fra seks ledende virksomheter innen kundeservice i Norge. Dybdeintervjuer kombinert med egen innsikt og refleksjoner belyser de aktuelle hovedtemaene og utfordrer leseren med spørsmål om egne prestasjoner.
Lær av de beste!
Er du fremdeles usikker på om rapporten er noe for deg?
Ta gjerne kontakt med oss på
post@customertrends.no
KSInsight #01
Vi har intervjuet ledende kunseservicevirksomheter for å finne fellesnevnere for hvorfor de lykkes bedre enn andre.
For nærmere spørsmål, ta gjerne kontakt på: post@customertrends.no.
Hilsen fra
CustomerTrends AS
bottom of page