top of page
Produkter & Tjenester

Våre produkter

CT viften.png

CT Inspirasjon

Ønsker du å bli motivert, inspirert og få ny giv i virksomheten?​

Trenger dere å løfte blikket og finne inspirasjon som hjelper virksomheten å nå sine mål?​

CT viften.png

CT Implement

Ønsker du å hente ut gevinster ved faktisk å realisere vedtatte mål og planer?

Vil du ha hjelp av erfarne ressurser som benytter seg av velprøvde og fungerende metodeverk for implementering?

 

CT viften.png

CT Nettverk

Vi har etablert en nettverksgruppe for bemanningsplanleggere. Ved å dele erfaringer og innsikt kan vi sammen øke kompetansen og heve kvaliteten.

CT viften.png

CT Cost Cut

Ønsker du å redusere kostnadene i kundeservice, uten at det går utover kundetilfredshet? Vil du ha innspill fra noen som virkelig forstår kundeservice?

CT viften.png

CT Revisjon

Lurer du på hvor god kundeservicen din egentlig er? Trenger dere konkrete innspill på hva dere bør gjøre for å utvikle kundeservice dit dere ønsker?

CT viften.png

CT Verdi

Lurer du på hvordan kundeservice bidrar til verdiskapning i din virksomhet? Er du nysgjerrig på hva du bør gjøre for å øke denne verdiskapningen?

CT viften.png

CT Consulting

Har du behov for ekstern bistand fra eksperter på kundeservice? Trenger du hjelp fra konsulenter som virkelig forstår kundeservice?

CT viften.png

CT Innholdsproduksjon

Ønsker du å spre et budskap, men ikke helt sikker på hvordan du skal gjøre det? Ønsker du å få hjelp til å produsere skreddersydd innhold som kan resultere i mindre kundefrafall og høyere kundetilfredshet?

CT viften.png

CT Kundeinnsikt

Har du behov for innsikt som danner grunnlag for strategiske beslutninger?

Liker du å få data analysert og rapportert i et oversiktlig og enkelt format, med tydelige anbefalinger om hva som bør prioriteres fremover?

CT viften.png

CT Mentor

Synes du av og til det er ensomt å være leder for kundeservice? Kunne du tenke deg en fortrolig samtalepartner for å diskutere utfordringer med?

CT viften.png

CT Benchmark

Ønsker du å sammenligne din kundeservice med andres? Vil du vite om dine åpningstider, bruk av teknologi eller annet er på nivå med det andre virksomheter tilbyr?

Våre rapporter

Skjermbilde-2022-06-07-kl.-12.55.44.jpg

KS 2025 – Utvikling av kundeservice mot 2025!

Hva tenker eksperter om utviklingen av kundeservice frem mot 2025?

Hvilke kanaler forventes å bli de viktigste fremover?

Hva tror ekspertene blir viktigste forventninger til kundeservice?

Hva blir det viktig å være god på for å skape gode kundeopplevelser?


Pris for rapport kr 2.900 eks. mva.
Pris for rapport og 1 times foredrag. Kr 7.900 eks. mva.

Abonnenter av CT får rapporten gratis, og 20% på presentasjonen.

Rapport-Trender.jpg

Trender fra kundeservice i utlandet

Hva skjer av trender innen kundeservice i utlandet?
Vi har samlet informasjon, og presenterer denne i vår nye rapport. 


Pris for rapport kr 1.900 eks. mva.
Pris for rapport og 1 times foredrag. Kr 4.900 eks. mva.

Abonnenter av CT får rapporten gratis, og 20% på presentasjonen.

Skjermbilde 2019-12-17 14.55.17.png

KSInsight #01 - Lær av de beste!

Vi ønsket å finne ut hvordan de beste kundeservicevirksomhetene drives, hva de fokuserer på og jobber med for å levere gode kundeopplevelser. Vi har intervjuet seks av landets ledende kundeservicevirksomheter for å finne svar på dette.

Pris for rapport kr 2.900 eks. mva.

KS 2021 - Utvikling av kundeservice

Hvordan blir fremtiden for kundeservice i Norge?

  • Når overtar robotene?

  • Når blir chat en større kanal enn telefon?

  • Hva er forventningene til fremtidens kunder?

Dette er eksempler på de 50 spørsmålene ledende eksperter på kundeservice har svart på, og grunnlaget for rapporten.

Pris for rapport kr 1.900 eks. mva.

Rapport Anker
Bestillingsskjema rapporter
Våre rapporter

Takk for din bestilling

CUSTOMERTRENDS
Abonnent

For alle som jobber med kundeservice, enten via egne kundesentre, kontaktsentre, kundetorg m.m., så byr morgendagen på nye utfordringer. Det gjelder å holde seg oppdatert!

Ved å tegne et abonnement hos CustomerTrends vil du ha en partner og medspiller i arbeidet med å holde deg oppdatert og aktuell på områder som er viktig for kundeservice din virksomhet.

  • Årlig betaling

    6 000kr
    1 års medlemskap Kr. 6000 (pr. mnd. Kr. 500)
     
    • Podcaster
    • E-bøker
    • Rapporter
    • Artikler
    • Personlig oppfølging og samtaler
    • 20% på tjenester fra CustomerTrends
  • Ekstra bruker

    1 200kr
    1 års medlemskap for 1 tilleggsbruker
     
    • KUN for bedrifter som allerede har et hovedabonnement!
    • OBS! Bruker må registrere seg selv med egen bruker/passord.
    • Full tilgang til abonnements område.
    • Kun kr. 100,- pr. mnd. (faktureres for 12 mnd. av gangen)
bottom of page
Centrum Trafikkskole Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!