top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

113 - krevende samtaler om liv og død



"Har du veldig vondt et sted. Må du ringe 1-1-3. Hvis et liv kan gå tapt. Må du ringe veldig kjapt".


I vår nyeste podcast episode har vi besøk av seksjonsleder Inger Lise KristiansenAMK Tromsø ved Universitetssykehuset i Nord-Norge.


Hun forteller om hvordan de arbeider med rekruttering, trening, samtaleinnhold, de-brief og ledelse i en jobb hvor operatørene har minst én samtale hvor det står om liv og død på hver eneste vakt.


I NRK doku-serien 113 ble vi kjent med ambulansepersonalet ved AMK, men vi hadde lyst til å vite mer om heltene som arbeider på telefon. Alle som arbeider med kundeservice har noe å lære av hvordan de med telefonen som verktøy arbeider målrettet for å bli bedre.


Få en smakebit på podcasten her.

Recent Posts

See All

Comentários


bottom of page
Customer Trends Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!