top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese
steinarchristensen

Bruk av AI til rekruttering i kundeservice


Vil bruk av maskiner og kunstig intelligens (AI) gi bedre rekruttering til kundeservice? Det er et interessant spørsmål, også aktualisert i artikkelen «Tall og teknologi kan løfte HR-arbeidet» i Dagens Perspektiv 25.juni 2020.

Artikkelen tar opp hvordan maskinene nå i stadig større grad tas i bruk innen HR-faget. Det kan gi personalavdelingen en enda viktigere og mer strategisk rolle i virksomheten. Både ved å sikre riktigere ansettelser og tidlig fange opp medarbeidere som vurderer å slutte. Vi vet at feilansettelser kan være svært dyrt, og de fleste virksomhetene ønsker å beholde dyktige og viktige medarbeidere. I denne konteksten blir da bruk av ny teknologi et nyttig aktivum for HR-avdelingen.


Hele artikkelen er tilgjengelig for våre abonnenter.


Abonnér på innsikt og viten

For kun 500 kroner per måned vil du motta nyttig innsikt og viten, rapporter, analyser, artikler, podcaster og mye annet som vil være til hjelp i din travle og krevende hverdag. Det er ikke noe å nøle på. Tegn et abonnement i dag!

45 views

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page
Centrum Trafikkskole Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!