top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese
steinarchristensen

Fra god til fantastisk kundetilfredshet



Utvikling og forbedring bør være en del av hverdagen for alle enheter i alle type virksomheter. Noen har derimot større fokus på dette arbeidet enn andre. Det gir vanligvis også andre – og bedre – resultater. Da handler det om å sette seg mål, og jobbe systematisk med små og store forbedringstiltak i hverdagen.


I denne podcasten har Bjarte besøk av Trond Prestø som leder DNB Bedriftssenter.Hør hvordan de har arbeidet målrettet for å bestige de høyeste topper, og bli ett av landets ledende kundeservicemiljøer.


Dette er episoden for deg som vil vite mer om hvordan man jobbet målrettet for å bli blant de aller beste. Som abonnent har du tilgang til hele podcasten når du er innlogget.


Hør gjerne en smakebit her.

46 views

Recent Posts

See All

コメント


bottom of page
Centrum Trafikkskole Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!