top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Hvordan bli best på kundeservice?

  • Writer: admin
    admin
  • May 22, 2019
  • 1 min read

Hva er hemmeligheten bak suksess i kundeserviceundersøkelsen KSIndeks? Hva gjør de aller beste, og hvordan gjør de det? Dette er spørsmål som Kantar i samarbeid med Customer Trends ønsker å finne ut av. Vi har startet å arbeide med rapporter hvor vi intervjuer ulike vinnere for å få helt konkrete svar på hva man bør gjøre for å bli god på de største utfordringene i kundeservice. De utvalgte overskrifter er kundetilfredshet, løsningsgrad, sykefravær og chatbots. Vårt mål med arbeidet er at det skal bidra til å forbedre norsk kundeservice til glede for kunder, ansatte og eiere. Vi arbeider målrettet for å ha rapportene ferdige høsten 2019.


Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål eller kommentarer

Kantar og Customer Trends

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page
Customer Trends Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!