Å være leder av et moderne kontaktsenter er mer krevende enn noen gang. Det er mange forventninger til rollen innenfor tradisjonelt lederskap, og i tillegg økte krav til forretningsforsåelse i et digitaliseringsperspektiv. Man må også være i stand til å håndtere uventede og kritiske hendelser på en god måte. Dette er Covid19 er aktuelt eksempel på.
Tove Skarsheim er kundeservicedirektør i IF, og er vår podcast gjest denne uken. Hun er en markant og tydelig kundeserviceleder, og har blant annet vunnet pris som Årets Kundeserviceleder. Podcasten tar opp sentrale tema som ledelse, motivasjon og kommunikasjon, og er tilgjengelig for våre abonnenter onsdag 16.september kl 09:00. Hele artikkelen om lederskap i fremtidens kundeservice er også tilgjengelig for de som abonnerer hos oss. Det er bare å logge seg inn og lese.
Tegn et abonnement og hold deg oppdatert
Som abonnent hos CustomerTrends vil du jevnlig motta nyttig innsikt og viten om kundeservice i form av rapporter, analyser, artikler, podcaster og mye annet. Dette er en effektiv måte å holde deg oppdatert på i din travle og krevende hverdag. Det er ikke noe å nøle på. Tegn et abonnement i dag!
Comments