Leder av kundeservice i Frende, Bjørn Bohne, er en av våre abonnenter som lytter seg til nyttig innsikt. Vi har spurt Bjørn om hvilken nytte han har hatt av podcastene fra CustomerTrends så langt.
Vi starter med å si til Bjørn at det er strålende at han hører på podcastene, og at det er flott at han stiller opp til et lite «intervju» mer eller mindre på direkten.
Bjørn, vi starter med å spørre deg, hvor og når hører du på podcastene?
Ja, som du vet bor jeg på Askøy like utenfor Bergen, og jeg tar faktisk båten til og fra jobb. Så jeg hører på podcaster på båten både morgen og ettermiddag.
Synes du det har vært nyttige tips og ideér så langt fra podcastene til CustomerTrends?
Det er flere podcaster som har vært veldig interessante, og som har gitt meg gode tips. Jeg må si at jeg har hatt spesielt stor nytte av å høre på podcastene som omhandler hjemmekontor i den Korona-tiden vi har vært gjennom og står midt oppi. Det var veldig interessant å høre Gro Heidi Skarstein fra Sbanken fortelle om det å være ny i lederrollen, og temaene knyttet til outsourcing av kundeservice og bemanning og rekruttering var også veldig relevant.
Jeg må også trekke frem podcasten «kundeservice i et strategisk perspektiv», der administrerende direktør i Tryg fortalte om kundeservice sett fra et toppleder perspektiv. Ja, det har i det hele tatt vært mange gode tanker og ideér som jeg har tatt med meg inn i min jobb i Frende.
Ja, noe du faktisk har tatt i bruk selv, eller planlegger å prøve ut?
Det er jeg sikker på kommer etter hvert, men samtidig er deg mange innspill og tips som får tankene til å jobbe, og som sporer til å tenke litt annerledes enn det jeg ellers ville gjort. Så selv om ikke alt er naturlig å kopiere direkte, så er det utrolig interessant og nyttig å høre hvordan andre gjør det og hva andre tenker.
Så til slutt Bjørn, vil du oppfordre andre til å lytte til podcastene fra CustomerTrends?
Definitivt. Det er virkelig en effektiv måte å få høre litt på hva andre som driver med det samme som meg gjør og tenker. Det stter automatisk i gang nye tanker og innspill på hvordan man hele tiden kan jobbe for å bli bedre i det en holder på med.
Så oppfordringen er å utnytte tiden i bilkø, på båten eller fergen, i bussen, på toget eller når man tar seg en liten spasertur, til å lytte seg til nyttig og relevant innsikt.
Abonnér på innsikt og viten om kundeservice i dag
Alle våre abonnenter har allerede tilgang på mange spennende podcaster. For kun 500 kroner per måned vil du motta nyttig innsikt og viten, rapporter, analyser, artikler, podcaster og mye annet som vil være til hjelp i din travle og krevende hverdag. Det er ikke noe å nøle på. Tegn et abonnement i dag!
Comentarios