top of page
CT Artikler  I  Verdt å lese

Vi har lenge lurt på hvordan fremtiden blir for kundeservice.

  • Writer: admin
    admin
  • Oct 26, 2018
  • 1 min read

Updated: Oct 31, 2018

Når overtar robotene, når blir chat en større kanal enn telefon og hva er forventningene til fremtidens kunder? Vi har lett etter rapporter og analyser, men fant ikke noe som omhandlet Norge og det norske markedet. - Dette måtte vi gjøre noe med.

Vi som startet selskapet Customer Trends er tre erfarne kundeserviceledere, og sammen har vi nå laget den rapporten vi savnet. Vi laget en spørreundersøkelse, vi fikk svar fra ledende eksperter på kundeservice og vi har skrevet en rapport som tar for seg alt omkring kundeservice i Norge i 2021. Tilbakemeldingene fra de som har lest rapporten er svært gode.

Er du nysgjerrig på fremtiden for kundeservice?

Ønsker du å lese vår nye rapport så kan den bestilles her!


Recent Posts

See All

Commentaires


bottom of page
Customer Trends Logo

Kundeservice (beta)

Tilgjengelig

Hei, jeg er Chatboten til Customer Trends (CT). Jeg kan tidvis si feil, men jeg gjør mitt aller beste for å hjelpe deg. Om du lurer på noe, så er det bare å spørre!